Proiectele noastre

 DEZVOLTARE, ADMINISTRARE, IMPLEMENTARE, REDACTARE

Proiect 1: Online management reputation

Etapa A: Identificarea nevoilor clientului

Atragerea de vizitatori, atragerea de prieteni, creșterea participării, creștere vânzărilor, creștere traficului online etc. 

 

Etapa B: Identificarea platformelor de comunicare, adaptate nevoilor 

Rețele de socializare pentru popularitate, website pentru vizibilitate, reclame online pentru notorietate. 

 

Etapa C: Crearea sau modernizarea platformelor de comunicare online

Pagina inițială, poză de profil, descriere etc.

 

Etapa D: Dezvoltarea unui program de animare

Dezvoltarea unui concept de publicații periodice, adaptat clientului.

 

Etapa E: Implementarea campaniei de publicitate online

Dezvoltarea unui mix de publicitate adaptat bugetului și obiectivelor clientului.

 

Etapa F: Administrarea platformelor de comunicare

Publicarea de mesaje, moderarea comentariilor, ilustrarea mesajelor etc.

 

Etapa G: Feedback management

Clientul primește periodic un raport detaliat privind activitatea online, caracteristicile utilizatorilor, preferințele acestora și comportamentul aderenților.

Proiect 2: Social media development

Etapa A: Identificarea nevoilor clientului

Atragerea de vizitatori, atragerea de prieteni, creșterea participării, creștere vânzărilor  etc.

 

Etapa B: Identificarea rețelelor de socializare adaptate nevoilor

Facebook pentru potențiali clienți, LinkedIn pentru contacte profesionale, Google+ pentru indexare, Twitter pentru interconectare, YouTube pentru difuzarea de mesaje filmate etc.

 

Etapa C: Crearea sau modernizarea conturilor de socializare

Pagina inițială, poză de profil, descriere etc.

 

Etapa D: Dezvoltarea unui program de animare

Dezvoltarea unui concept de publicații periodice adaptat clientului

 

Etapa E: Implementarea campaniei de publicitate online 

Dezvoltarea unui mix de publicitate adaptat bugetului și obiectivelor clientului.

 

Etapa F: Administrarea conturilor pe rețele de socializare

Publicarea de mesaje, moderarea comentariilor, ilustrarea mesajelor etc.

 

Etapa G: Feedback management

Clientul primește periodic un raport detaliat privind activitatea online, caracteristicile utilizatorilor, preferințele acestora și comportamentul conexiunilor de pe rețelele de socializare.

Proiect 3: Website/blog administration

Etapa A: Identificarea nevoilor clientului

Prezentarea companiei, creșterea atractivității produselor, creșterea atractivității pentru recrutare, difuzarea unor mesaje etc.

 

Etapa B: Identificarea platformelor tehnice adaptate cerințelor

Platformă Wordpress, dezvoltarea unui site nou etc.

 

Etapa C: Crearea sau modernizarea site-ului sau a blogului

Structura site, texte, poze, descriere etc.

 

Etapa D: Dezvoltarea unui program de animare

Dezvoltarea unui concept de publicații periodice adaptat clientului

 

Etapa E: Implementarea campaniei de publicitate online

Dezvoltarea unui mix de publicitate adaptat bugetului clientului și obiectivelor acestuia.

 

Etapa F: Administrarea site-ului sau a blogului

Publicarea de postări, moderarea comentariilor, ilustrarea mesajelor etc.

 

Etapa G: Feedback management

Clientul primește periodic un raport detaliat privind activitatea online, caracteristicile utilizatorilor, preferințele acestora și comportamentul aderenților.

Proiect 4: Online events

Etapa A: Identificarea nevoilor clientului

Creșterea participării la un eveniment, creșterea atractivității produselor, creșterea atractivității pentru recrutare, difuzarea unor mesaje, etc.

 

Etapa B: Identificarea platformelor tehnice adaptate cerințelor

Facebook events, Google hangouts etc.

 

Etapa C: Dezvoltarea unui concept de eveniment

Dezvoltarea unui concept de eveniment atractiv și cu efect direct asupra obiectivelor clientului

 

Etapa D: Crearea infrastructurii tehnice pentru evenimentul online

 

Microfoane, video, interfețe tehnice, moderatori etc.

 

Etapa E: Implementarea campaniei de publicitate online

Dezvoltarea unui mix de publicitate capabil să crească atractivitatea evenimentului online

 

Etapa F: Administrarea evenimentului

Publicarea de mesaje, moderarea comentariilor, ilustrarea mesajelor etc.

 

Etapa G: Feedback management

Clientul primește la final un raport detaliat privind evenimentul online, caracteristicile utilizatorilor, preferințele acestora și comportamentul aderenților

Proiect 5: Content management

Etapa A: Identificarea nevoilor clientului

Prezentarea companiei, prezentarea serviciilor, animarea intranetului etc.

 

Etapa B: Identificarea platformelor tehnice adaptate cerințelor.

 

Etapa C: Dezvoltarea conținutului și a unui program de animare

Dezvoltarea unui concept pentru conținutul solicitat de client.

 

Etapa D: Implementarea conținutului

Adaptarea conținutului la restricțiile tehnice sau de format impuse de client sau de partener.

 

Etapa D bis: Flux permanent de conținut

Managementul de conținut presupune în anumite cazuri o administrare continuă și permanentă a fluxului de informații.

 

Etapa E: Feedback management

Clientul primește periodic un raport detaliat privind activitatea online, efectele conținutului, caracteristicile utilizatorilor și preferințele clienților.